Nowości  Wielka Brytania  Irlandia  Atrakcje  Noclegi    
 


WyspyBrytyjskie.pl > Przekazy pieniężne Western Union w bankowości internetowej PKO BP

2012-12-17 Przekazy pieniężne Western Union w bankowości internetowej PKO BP

PKO BP oraz Western Union wprowadzają usługę przekazów pieniężnych realizowanych na platformie iPKO.

Projekt ten jest kolejnym etapem współpracy, zapoczątkowanej w lipcu 2012 roku.

Aby przesłać pieniądze za pośrednictwem Western Union na platformie iPKO, klienci muszą posiadać rachunek w PKO BP. Mają możliwość wysyłania krajowych i zagranicznych przekazów bezpośrednio z konta bankowego na platformie internetowej. Mogą również odbierać przekazy pieniężne, zasilając swój indywidualny rachunek bankowy w PKO Banku Polskim lub też odwiedzając placówkę agencyjną Western Union.

Usługa dostępna na www.pkobp.pl jest przyjazna dla użytkownika i umożliwia wysyłanie i odbieranie pieniędzy za pośrednictwem globalnej sieci przeszło 510 tys. placówek Western Union w ponad 200 krajach i terytoriach świata.

"Firma Western Union nieustannie rozwija swoje produkty, oferując klientom większy wybór i wygodę. Dokonujemy znacznych inwestycji w rozwój kanałów elektronicznych, umożliwiając klientom dalsze korzystanie z usług Western Union za pośrednictwem dodatkowych rozwiązań. Nowy serwis usług Western Union na platformie bankowej PKO Banku Polskiego oferuje klientom nowoczesną alternatywę dokonywania przekazów pieniężnych. W uzupełnieniu usług realizowanych w placówkach bankowych, klienci mogą teraz wysyłać i obierać pieniądze, nie wychodząc z domu." - powiedział Konrad Olszaniecki, Dyrektor Western Union w Polsce.

"PKO Banku Polski wzmacnia pozycję lidera we wszystkich istotnych segmentach rynku. Aby realizować ten cel, wykorzystujemy potencjał najsilniejszej instytucji finansowej w tej części Europy we współpracy z jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku przekazów pieniężnych - Western Union. Jako bank innowacyjny planujemy rozwój współpracy z Western Union poprzez udostępnienie naszym klientom nowoczesnych i wygodnych narzędzi do realizacji przekazów pieniężnych. Teraz każdy klient PKO Banku Polskiego posiadający dostęp do bankowości elektronicznej iPKO będzie mógł nadać lub odebrać przekaz w kilka minut wprost ze swojego rachunku osobistego. W przyszłości planujemy zwiększyć dostępność usługi Western Union." - powiedział Jakub Grzechnik, Dyrektor Biura Płatności i Analiz w PKO Banku Polskim.

Informacje o wysokości opłat transakcyjnych oraz pozostałe szczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej PKO BP.

WyspyBrytyjskie.pl na serwisach społecznościowych: